Vil du være med å utvikle Sandefjord Golfklubb sine sponsorinntekter?

Sandefjord er på jakt etter en dyktig og dedikert selger, i ca. 40% stilling med fast- og resultatbasert lønn.
Sandefjord Golfklubb er i rivende utvikling, og vi trenger deg som trigges av å være en del av denne reisen. Du vil være en viktig medarbeider i arbeidet med fortsatt økonomisk vekst for klubben, og dine oppgaver er å øke verdien på samarbeidet for våre partnere.

Hovedansvarsområder og arbeidsoppgaver:
•    Salg, markedsføring og forhandling av sponsoravtaler på vegne av klubben.
•    Oppfølging og utvikling av samarbeidsavtalene.
•    Organisere, gjennomføre aktiviteter og prosjekter for samarbeidspartnerne.
•    Sørge for kompetansebygging og erfaringsdeling med øvrige ansatte.

Ønsket kompetanse:
•    Erfaring fra salgsarbeid.
•    Kunnskap om bruk av digitale medier og CRM verktøy.
•    Relevant utdanning og/eller erfaring innen «key account management».
•    Evne å utvikle tjenester og produkter til våre sponsorer og samarbeidspartnere.

Ønsket personlige egenskaper:
•    Du synes det er gøy å jobbe med salg og kundeaktiviteter.
•    Du har mye energi, være resultatorientert og ha egen drivkraft.
•    Du har evne til å skape gode relasjoner og jobbe i team.
•    Du har stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne.

Vi tilbyr en nøkkelrolle i arbeidet med å løfte en av Vestfolds største golfklubber. Klubben har et etablert nettverk av sponsorer og samarbeidspartnere og kan tilby unike fasiliteter med nytt klubbhus/møte- og serveringslokaler. Du får en unik inngang til å bygge relasjoner med næringslivet i Sandefjord og Vestfold. Du vil rapportere til daglig leder.
Dersom du ønsker en deltidsstilling med blanding av fast- og resultat basert lønn, håper vi at du søker!

Om arbeidsgiveren
Sandefjord Golfklubb ble etablert 1995 og er en veldrevet klubb med økende antall medlemmer (ca. 1 660). Klubben har en sunn økonomi og et godt utviklet samarbeide med næringslivet i regionen. Klubben har nylig bygget ny driftsbygning, gjort betydelige oppgraderinger av maskinparken og nylig flyttet inn i ett av Norges fineste klubbhus med gode fasiliteter for ansatte, besøkende, medlemmer og samarbeidspartnere.

Søknadsfrist 15.september med oppstart 1.oktober
Sendes til post@sandefjordgolf.no