Lørdag 20. april kl 10:00 starter golfsesongen på Sandefjord Golfklubb.

Endelig åpner banen, lørdag 20. april kl 10:00 starter golfsesongen på Sandefjord GK.
Morten, Greenkeeper, er veldig fornøyd med overvintringen av banen, men han forteller at banen fortsatt er veldig våt da det har kommet nesten tre ganger så mye regn som normalt. Han og banemannskapet er i gang med å forberede banen på storinnrykk helgen 20.-21. april

Det vil i år bli en utfordring med parkering før det nye klubbhuset står ferdig. Det ligger jordmasser på parkeringsplassen som ikke blir lagt tilbake, rundt det nye klubbhuset, før i slutten av mai. I tillegg er det utstyr tilhørende byggeplassen, som tar opp plasser.

Det blir mulig å parkere på gresset, på  venstre side, langs grusveien ut mot banen. Dette område vil bli merket.