Tirsdag 24.september avsluttet seniorgolferne sesongen med Fourball-turnering, etterfulgt av hyggelig samvær i storstua på det nye klubbhuset.

Nydelig lapskaus sto på menyen, sammen med mineralvann, nybakt Borgermesterkringle og kaffe.

Premiebordet var velfylt da det skulle deles ut premier for de siste rundene i høst, dagens runde med Fourball og Order of Merit for hele sesongen. Håkon Bakke og Johs Kålås sto for premieutdelingen og kunne lykkeønske Solveig Gundersen og Terje Nilsen med 1.plass i Fourball. Dernest fulgte Tom Sandvoll og Erling Gogstad på 2.plass, og med Ole Eid og Tor Kvillum på 3.plass.

Longest Drive ble avgjort på hull 4 hvor Christine Qvale trakk det lengste strået av damene, mens Roar Belstad hadde lengst drive av herrene. Premien for Closest to pin avgjorde Tormod Løvbugten til sin fordel med vel fire meter til flagget på hull 10.

Grans seniorrunde gjennomførte hele 18 runder, hvorav de 10 beste telte innenfor Order of Merit gjennom sesongen. Det ble konkurrert i to klasser (A og B). Bjørn E. Gulliksen gikk av med seieren i klasse A med 84 poeng foran Terje Nilsen med 81 poeng og Tom-Erik Kjos med 72 poeng. I klasse B vant Tormod Løvbugten med 74 poeng foran Christine Qvale med 64 poeng og Jan Peter Skaara med 55 poeng.

Seniorkomiteen har i de seinere år bestått av Jorunn Eid, Leif Nyland, Håkon Bakke, Johs Kålås og Bjørn E. Gulliksen. Håkon Bakke og Johs Kålås valgte nå ved sesongslutt å fratre komiteen etter mange års formidabel innsats for et godt tilbud til seniorene i golfklubben. Karene ble derfor ved avslutningen, hedret med gode ord, takksigelser, applaus og blomster for sin gode innsats. Nye medlemmer til komiteen er rekruttert inn, og vi kan derfor ønske Marit Regine Kristiansen og Thor Wigdal hjertelig velkommen i Seniorkomiteen.

Det har vært svært stor aktivitet i seniorarbeidet denne sesongen med mange spilte runder, mange aktive spillere, reiser til andre baner og overnattingstur til Årjeng i Sverige. Seniorene har bidratt med ca. kr. 30.000,- til golfklubben denne sesongen, veldig bra.